Zubná pasta - vlastná výroba

18.07.2014 00:00

Túto domácu pastu som si vyrábala dnes už druhý krát podľa receptu zo stránky: kokosovyolej.net kde som našla veľa zaujímavých a užitočných článkov i receptov. Recept na túto pastu nájdete v článku "Kokosový olej pre žiarivo biele a zdravé zuby": https://www.kokosovyolej.net/kokosovy-olej-pre-ziarivo-biele-a-zdrave-zuby/

Keďže robím recenziu na pastu, môžem sem zapojiť aj recenzie na profukty ktoré som na pastu použila. 

Ako prvý je tento výborné éterický olej, ktorý som kúpila zo stránky bionatural.sk za výbornú cenu, 2,82 E (10ml)

Ako druhý tu mám Citrovital (citricidal - kvapky GSE z grapefruitových semienok). Kúpila som ho v lekárni za 5,72 E (25ml). Tí ktorí ho poznáte, určite nedajú dopustiť na jeho liečivé vitamínové účinky. Mne pomohol vyliečiť mnoho ústnych problémov. 

A k samotnej zubnej paste: Pastu som si obľúbila, keďže má výrazné bieliace a liečiace účinky. Používala som ju aj v kombinácii s pastou Logodent - Biomäta, na ktorú uričte nájdete recenziu na tejto stránke. Týždeň som si umývala zuby jednou, týždeň druhou a s výsledkom som nad mieru spokojná. Hoci môže byť táto pasta trochu slanšia, alebo nie až taká "chutná" ako bežné pasty, môžte si ju zo začiatku miešať s normálnou pastou a postupne prechádzať na túto. Samozrejme môžete to aj striedať ako ja, keďže mne nevadila jej konzistencia ani chuť. 

Toto je tá moja dnešná. (nádobku som kúpila v kinkuse, vyšla ma tak do jedného eura)

Odporúčam vám ju vyskúšať. Ušetríte a svojim zubom určite neuškodíte. :)

Budem rada ak mi dole pod článkom dáte vedieť, či ste tento recept už skúšali, poprípade nejaký podobný. Zaujíma ma ako vám pasta vyhovovala.

 

Diskusná téma: Zubná pasta - vlastná výroba

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok