V tvojom rúži je olovo

05.07.2014 00:00

Minulý týždeň som si povedala, keďže idú tie prázdniny a nie je vždy najlepšie počasie, že zájdem do knižnice po pár kníh. Na poschodí s dievčenskými románmi a dobrodružnou literatúrou som už prečítala všetko čo mi sedelo. Povedala som si, že to chce zmenu. Výsledkom toho bolo poschodie číslo dva. Našla som niečo čo ma bude naozaj zaujímať a nebude to klišé. Bola to kniha od spisovateľky Gillian Deaconovej - V tvojom rúži je olovo. Je to výborná "zelená" kniha o toxínoch v kozmetických prípravkoch a o radách ako sa im vyhnúť. V knihe nájdete veľa linkov na zaujímavé stránky, veľa tipov, zdravých receptov, názorov i faktov. Každému začínajúcemu človeku so zdravým životom ju určite odporúčam prečítať. Ja sama sa touto knihou inšpirujem.

 

Dole v diskusii mi môžte napísať čo na knihu hovoríte, aká bola, či ste ju čítali, alebo plánujete čítať. :)

 

 

Úryvok

Žijeme v akomsi toxickom opare. Denne sa vystavujeme účinku látok, ktoré poškodzujú naše zdravie a životné prostredie. Ftaláty, parabény, olovo tirkosan ortuť, kamenouhoľný decht - tieto a ďalšie toxíny sa skrývyjú v bežných kozmetických výrobkoch od šampónov a opaľovacích krémov až po rúže a ceruzky na oči. Aj keď si to neradi pripúšťame, za mnohé výdobytky každodenného života vďačíme chemikáliam. Vďaka chemikáliam si ľahšie prečesávame vlasy, utierame kuchynskú linku čistíme vaňu či nanášame na tvár mejkap. Tieto látky však spôsobujú vážne zdravotné problémy.

Stačí, ak budeme vedieť, čomu sa vyhýbať.

Diskusná téma: V tvojom rúži je olovo

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok